Paket!!

Igår fick jag paket, en beställning som jag har ´väntat på i en halv evighet känns det som.
Nej, men 1½ vecka iallafall, underkläder låg det i paketet, smoking hot, min enda kommentar.
Riktigt nice.

Sen kom det ett par skor i det andra, ett par chockrosa stilettklackar, 9 cm klack, riktigt nice var dom =)




Det där jag skrev om träningsvärken igår, att jag inte kommer skriva ett inlägg om avsaknad av den, det gör jag inte heller.
Har så otroligt ont i mina bröstmuskler, armar, rumpa och ja hela kroppen ( ska tillägas att vi inte ens tränade rumpa, inse då att jag fick ta i med HELA kroppen för att orka).
Det värsta är dock att jag inser att det här bara är en mild början på 2 dagar av helvetisk värk.

Och för att göra det ännu värre, ska träna idag med.
Eftersom jag inte kan träna imorgon pga möte så blir det idag :S

Hur ska jag klara det ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback