Nyttig dag???

Klockan är nu 12.26 ( i skrivande stund) , och jag har redan varit nyttig .
Allt är relativt iofs, men iallafall.

Jag har:

Sålt hyllor( butiksinredning) för ca 3000, nu är nästa mission att ta reda på vad frakt tll motala kostar. 
                       Jisses, varför åtog jag mig det, inser ni hur krångliga frakttabellerna är???
Jag har diskat!!
                       Det kanske inte låter så ambitiöst, men tro mig, det är det.

Jag har bryggt kaffe!!

                        Ok, kanske inte så nyttigt, men min kropp tycker om mig pga ansträngningen med kaffet.

                         En vecka utan kaffe har nämligen gjort min kropp arg, på mig.





Undrar vad nästa nyttiga grej ska bli, eller om jag ska nöja mig????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback