Negativitet

Idag har jag och pappa skrikit på varann för första gången på, hmm, ja en evighet typ.
han avskyr att jag är negativ och jag tycker inte om att han blir sur för att jag är neg, den kombinationen var inte direkt bra.
Men nu är allt bra igen!! :D

Det är bra mellan oss vill säga, för med telefonen har det inte löst sig på något sätt.
Med tanke på att jag är virrgast i världen så har jag glömt min pinkod, och 3 vill inte ge ut den till mig.
Så jag får vänta på att dom ska skicka ett brev med alla uppgifter i.

Alltså 2-3 dagar utan mobil, för hade jag bara haft mitt kort hade jag ju kunnat ta en annan mobil och stoppa i mitt kort i den, tills vidare. Men icke då.
Så nu ska det fixas, plus att jag måste titta ut en ny mobil.
Vilket jag för tillfället verkligen inte har råd med.
Usch, detta kunde inte komma lägligare.

Kommentarer
Postat av: jillan

Nä nu mår jag dåligt...!hur ska jag nu göra för att få tag i min pälskling?!=O(

2007-07-03 @ 20:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback