Modevisning

Sorry, nu har det blivit sådär långt mellan uppdateringarna igen.
Men det har varit fullt upp i helgen.

I lördags var iallafall modevisningen, allt vi kunde göra för att det skulle bli bra funkade felfritt, men folket utifrån kan  man tyvärr inte påverka.

Jag o J blev sminkade av makeup artisterna, och vi kände oss riktigt extremt sminkade tills vi såg modellerna, haha DOM var extrema!Men guud så fina!!
Men min lugg klår nog faan det mesta, snacka hög!!

Efter det har det blivit mer umgänge med grabbarna från Hultsfred. Lika kul som vanligt. Tycker synd om dig J, förstår att det är jobbigt att sitta i din sits!! Uscha!!

Ytterligare 2 arbetserbjudanden, shit, känns som dom är rätt många nu.
Ett som innebär flytt, en flytt LÅÅÅÅNGT härifrån, och ett som innebr att jag blir kvar här.
Bara att jämföra för/nackdelar med flytt eller inte flytt.
Svårt val, mycket svårare än jag trodde faktiskt!!

Nej, nu ska jag jobba igen, huvudet 'är tomt idag, men skriver nog mer sen!!

//Luxury

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback