Mina prioriteringar är nog något snea!!

Nu har planerna satt igång, än så länge bara planer, ingenting bestämt . .
Även om det är 99 % säkert att det blir av.
Det är mest detaljer som ska framarbetas.

Men genast sätter mitt huvud igång med massa lustiga tankar.

hmm ska vara borta en månad. Antagligen kommer jag ju komma hem x antal ggr emellan ( eller), kanske inte ändå, för jag ska ju ändå jobba mån-lör varje vecka, så fråga är ju om det hinns med. :S

Iallafall, det första jag börjar tänka är, vad/hur många skor ska jag ha med, hur mycket kläder, vilka accessoarer??
Hur många väskor kommer det bli? Kommer det bli så många så jag blir tvungen att ta bilen, eller borde jag ta tåg!!
Men på något sätt vet jag att det där kommer lösa sig.

Den största frågan är.

Hur ska jag lösa det med dator o internet.
Kan ju inte ockupera hans dator, jag menar, det räcker väl med att jag våldgästar honom en månad, och tvingar på honom en inneboende ??

Hur ska jag lyckas få fram en laptop i tid :O



På något sätt vet jag att det där är sånt som löser sig, att det finns viktigare saker att fundera på angående flytten.
Men dom tankarna vägrar släppa mitt huvud :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback