Länge sen!

Var sjukt länge sen jag uppdaterade här. Vet inte varför riktigt, det har hänt grejer som jag har kunnat skriva om. Men motivaionen/intresset har inte funnits där, befinner mig i en sån där jobbig period nu. När man mest tänker mörka tankar.
Och jag har ju sagt att jag inte ska skriva sånt här. För det gör att jag bara tänker ännu mer på dom.

Men nu kände jag att jag ville skriva lite iallafall, vet inte riktigt om vad dock.

Har iallafall äntligen bokat biljetter till Per Gessle för mig o J, nu på onsdag bär det alltså av till Jönköping för att kika på honom. Är väl egentligen inte superintresserad av honom, men kul att komma iväg lite med :D
Och ihop med J är det alltid kul :D

Och imorgon är det Speedway, med J :D
Och våran gemensamma namnsdag med, super ju =)
Skulle bakat tårta till L och dom, men han är ju så jävla lustig, så dom får klara sig utan tårta, skyll er själva säger jag bara!!

Finns så mycket att skriva om så jag vet inte vart jag ska börja egentligen.
Landskrona ligger lite på is just nu, vet inte riktigt vad som händer där. Får väl se.

Näst nästa vecka hoppas jag att pappa kan jobba åt mig med, så ska jag J o F till Liseberg, hur kul blir inte det på en skala då? Så jävla kul ska det bli :D


Nej uppdaterar senare när jag har tankarna lite mer i schack :D

Puss så länge!!

Kommentarer
Postat av: Jillan

Jag håller me på me massa mörka tankar för tillfället,vi får se till att göra dom ljusa snart!men de fixar vi nog på onsdag,då jävlar ska de raggas:P
Så jäkla kul de låter när du säger att han e lustig,för de e han ju faktiskt!=O)
Love U!

2007-07-30 @ 20:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback