Helgens bravader

Ja , vart ska jag börja, en del positivt har hänt i helgen , men en himla massa negativt med.

Om jag fick välja skulle jag helst stryka den här helgen , låa den försvinna, låta den aldrig ha hänt.
Dessvärre går inte det.

Fredagen spenderades iallafall hos L, precis som dom andra helgerna vi har varit där hade vi riktigt kul, aldrig tråkigt där faktiskt.
Blev film, shrek 2 och lilla kycklngen, tack C för lånet av kycklingfilmen :P
T kom och det blev lite mys, inte helt fel att sova med hans arm om sig hela natten, dock var det å varmt så jag skulle kunna smält bort.
Två stycken, sovandes bredvid varann i en skinnsoffa är inte att rekommendera.

Lördagen var trött, riktigt trött.
Jag o J drog till Vvik, hade planerat lite shopping, men för en gångs skull var jag nte på särskilt shoppinghumör, hittade dock en jättefin jacka. Köpte den inte då jag tyckte den satt så lustigt på mig, lär ångra mig senare . .

På kvällen hem till L igen och förfesta, T var inte där, vilket sänkte mitt humör en aning, men festade gjorde vi ändå. När vi sen skulle inte till vimmerby skulle L bara visa oss en sak först. så kommer han med ett glas, där dom fångat STÖRSTA spindeln, jag o J springer in på toa och ska gömma oss, men L kommer efter och låser in oss 3 där.
När han väl slutat hetsa med spindeln och ska låsa upp dörren och släppa ut oss går dörren inte att öppna, nyckeln funkade inte.
Vi stod där lääääääänge och försökte komma ut, till slut bestämde jag och J oss för att klättra ut på garagetaket så fick S lyfta ner oss.
När vi kom in hade L slängt sig ut genom dörren= dörrkarmen var ALLT annat än hel.
Haha brandmän kan, tydligen.

In till harrys, var väl sådär där. Dåligt med folk och 3 brudar på scen som sjöng playback och krålade sig. Jag o J hade lätt gjort det bättre.

Efter Harrys hände det där som gör att jag vill stryka den här helgen.
Sitter och väntar på pizza, blir bråk, utanför.
Tänker inte skriva något i detalj, skulle ta alldeles för lång tid.
Kan väl bara säga att e kille ligger på sjukhus och helt fel person är trodd ha gjort det.
Personen som är "misstänkt" för det var nämligen 20 meter därifrån när killen fick en spark i huvude o svimmade av.

Usch , får väl se hur det löser sig det här. .

//LuxuryE



( Förresten är jag sjuk nu, misstänker att halsflussen är på G.:()


( Vill höra av mig, men kan inte, inte än)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback