Garderobsnoja!!

Läste nyss ett inlägg hos denna tjej , där hon skrev om sin garderob, om att man kanske har får mycket skor och kläder.
Hur gärna man vill ha en organiserad garderob.

Precis som hon skriver att alla säger till henne så får jag ständigt höra att jag har waaaaaay to much shoes.
Men faktiskt, hon har mycket mer än mig :P

iallafall, skulle också vilja ha lite ornding bland mina grejer.
Har en typ av walkincloset, inte riktigt , men nästan, med skrivbord/sminkbord och bokhyllor och öppna garderober. Det spelar ingen roll hur fint man gör i den, så tycks man aldrig hitta vad man ska ha, och efter 3 dagar ser det rent ut sagt för jävligt ut.

Hmm, det är nästan dags att städa där igen, för just nu ser det ut som ett slagfält..

Iallafall, Kan man ha för mycket skor/kläder/väskor/accessoarer?????

Kommentarer
Postat av: anna

hihi tack! vad kul att du länkade till mig! Det gjorde mig glad!
..och din garderob med sminkbord och grejer låter ju som en dröm!
kram!

Postat av: Caroline

ahhaha nej dt tror jag inte :D

2007-07-10 @ 01:11:22
URL: http://lakritz.blogg.se
Postat av: Dynge

när man har mer skit än man använder....

2007-07-10 @ 13:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback