Det där med fegheten!!

Hur lång tid ska det ta att samla ihop lite mod och skriva en rad, eller två?
Och vad ska man skriva??
Har gått igenom ungefär en miljon alternativ i huvudet, men ingenting låter ok.

För när han loggar in runt kvart över 5, och jag ska dra typ 6, absolut senast, för att hinna träna idag.
Då finns det inte så mycket tid att samla ihop modigheten på.

Tror inte att tiden kommer räcka till idag heller.
Utan kommer bara bli ett himla väntande på att HAN ska skriva något först, vilket givetvis inte händer, eftersom jag addade honom.

Och jag själv tänker ju när någon addar mig
"Han/hon addade mig, då får han/hon skriva något"

Varför denna feghet??

Kommentarer
Postat av: Dynge

lessen att säga detta vännen men det spelar ingen roll att du adda honom elle om han adda dej...har han inte skrivit till dej redan så kommer han inte göra det heller...det där är bara dåliga bortförklaringar från din sida :D
skriv bara och fråga hur det är så kommer resten av sej själv...

2007-07-04 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback