Den där fegheten.

Har börjat fundera lite.
På min höst, vill ju så gärna satsa.
Vill så gärna prova.

Älskade J har kommit in på lärarutbildningen, så om det blir av, så blir det själv.

Om man ska ställa för/nackdelar mot varandra så måste jag säga att Landskrona vinner stort.

Vad har jag kvar här att hämta?
Egentligen.
Det finns inte mycket saker som håller mig kvar här.

Familjen - Familjen är alltid familjen, och dom kommer alltid finnas kvar, antingen jag bor i denna gudsförgätna håla eller 30 mil härifrån.

Ett fåtal, men ack så hjärtliga vänner -  Om vännerna är så underbara som jag är övertygad om att dom är, så kommer dom finnas kvar. Med samma anledning som familjen, antingen man bor här eller 30 mil bort. Hoppas bara att dom finns kvar om flytt blir aktuellt.



En flytt kan innebära sååååå mycket för mig.

MIljöombyte är aldrig fel

Massa nya människor, hur roligt är det inte med nytt folk

Massor med nya upplevelser, ALDRIG fel.

Lets face it, strl på Landskrona o Hultsfred är nååågot skillnad på. Även sysselsättningen mellan de två ställen skiljer sig ju en del.

Man får chansen att faktiskt stå på sina egna ben.

Man kan börja om på nytt. Få visa folk vem man egentligen är, inte vem alla tror man är.
     För i denna hålan tror folk väldigt mycket, men vet väldigt lite.










Nej, ett beslut måste tas.

Undrar bara om någon hinner ta snavben på mina rangliga ben innan jag lyckats stå på dom själv !!

Kommentarer
Postat av: Dynge

försöker nån sätta snavben på dej så står jag där och sparkar ner den personen istället ;P
I'm there for you honey =D

2007-07-17 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback