Besvikelse!!

Ja, så blev det Vimmerby, och träning.
Men först lite kyckling ( mätt så jag skulle kunna kräks) och så träffade jag J med, alltid lika kul=)

Träningen gick bra idag, lite nöjd att jag klarade stången ändå, även om det var jävligt vinligt, men ändå.
Jag säger bara en sak, jag kommer nog inte skriva ett inlägg imorgon om avsaknande av träningsvärk, tror faan jag känner av den redan nu.
Snälla C har köpt ett 3 månaders träningskort åt mig med, fast det var nog inte av snällhet. Det handlar nog mest om att han njuter så otroligt av att få skrika på mig, och plåga mig, för plåga är vad det är.
Känner av muskler i kroppen som jag inte ens visste fanns!!

Kommer hem till honom efteråt och han ska vara snäll och bjuda mig på en SÅÅÅÅÅÅÅ god dricka, en sorts fettförbrännande "drink".
Att säga att den smakade skit vore en underdrift. Fick gåshud och hemska rysningar efter varenda klunk!!








Här har jag gått och sett fram emot att komma hem, logga in på msn och se om han kanske skriver något( för jag törs absolut inte, jag menar jag addade honom faktiskt, då får han börja skriva om han vill, vill inte vara tjatig) och så är han inte ens online. Stor besvikelse.
Så istället för väntan på att han kanske skriver något så blir det tv en snabbis, och sen sängen.

//LuxuryE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback