Austin Powers och jag!!

Haha, nja riktigt så var det väl, tacka gud för det :P

Underbara J kom hit idag, blev en skön promenad i 1½ timme, lite skratt åt C som städar som en tok för att han får dambesök på lördag. Snacka om att inte visa sitt sanna jag :P
Promenaden avslutades hos L, Austin Powers gick på 6:an, en av världens sämsta filmer om ni frågar mig.

Trots att ögonen vilade på tvrutan, så var tnkarna långt bort.
Kan inte släppa tankarna kring Landskrona riktigt, både positiva o negativa tankar.

En av dom mest negativa är hur i h*lvete jag ska lyckas överleva utan J i 1½ månad. Kommer bli jobbigt.

Jaja, mycket tjat om Landskrona nu, men kan inte hjälpa det.





P.S Ska tillägas, Jag har RIKTIGT ont. Min mage är, ja ond, mina ben och mina rumpa är riktigt ömma, dock inte så ömma som magen är. Men ändå. Det är synd om mig.  Någon vänlig själ som vill tycka synd om mig?? Tycker om folk som tycker synd om mig, speciellt om personen är av manligt kön, och ser, hmm , ja , fin ut. Gärna med en arm runt mig med.
Det tackar jag INTE nej till . Haha D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback