Vart tog sömnen och orken vägen?

Sömnen har fått ta ett steg åt sidan för tillfället, sömnen precis som socialliv och tid för annat. Har varit så otroligt mycket nu dom senaste veckorna så jag förstår inte att jag står på benen och att jag faktiskt lyckas dra mig själv ur sängen om morgnarna.
Fast det går ju inte så fort att ta sig ur sängen , vilket J nog tycker är relativt jobbigt. Stackarn vaknar ju så fort telefonen börjar ringa, trots att jag inte vaknar, och att snozza är bland det bästa jag vet, och bland det värsta hon vet. Stackarn.

positivt däremot är att personalrummen börjar ta form, lite mer färg och sen golv på plats, sen ska möblerna in så är det klart , känns rätt skönt ändå :p

Har insett hur jobbigt det är att vara kär, speciellt när man umgås hela dagarna, utan att man vågar säga något, för rädd att han ska säga att han inte är intresserad av något mer, att han inte vill vad jag vill.
Hur lätt skulle det då bli att faktiskt jobba ihop?
Nu jobbar vi ihop och jag går runt och försöker vara tyst , försöker att inte avslöja mig.
INTE DET ENKLASTE DIREKT!!!!!

tur att man har J att prata av sig med, som man kan tjafsa på och analysera allt han gör, försöka fundera ut om han kanske, men bara kanske, känner lite likadant.

Tjejer analyserar för mycket, helt klart. Man kommer ändå aldrig fram till något.

Nej nu lockar ett varmt bad och sen tvn med SATC , eller Sex and the city så kanske alla förstår :P

// LuxuryE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback