Juletider är tiderna för vila???

Ja det är väl så många tycker och tänker, för mig har det varit precis tvärtom, har varit så otroligt mycket at göra dom senaste veckorna att jag tror att jag till och med har tappat bort mig själv.
Kan ju kanske avslöja nu vad det är som har tagit så mycket av min tid, har nyss (2 dagar innan julafton) köpt upp ett konkursbo med märkeskläder, och kommer att förtsätta driva det med helt annan inriktning och synsätt. Kommer flytta tillbaka det till hemort och , ja , det ska nog bli bra i slutändan , men just nu är det VÄLDIGT mycket att göra.

Enda personen som jag kan säga att jag har någon som helst kontakt med nu under dom här veckorna är älskade J, och det är av den enkla anledningen att hon är så underbar och ställer upp till 220 % annars hade jag inte hunnit träffa henne heller.

Det är bara att ta ett sånt exempel som att jag och R inte har träffats på "det" sättet på 4 veckor, trots att vi träffas nästan varje dag så varken orkar eller hinner man inte med den privata aspekten på det hela. Men det ska bli ändring på det till veckan tycker jag :D

Det har hunnit med att bli ett nytt år utan att jag ens reflekterat över det, man kanske skulle ta och fundera över vad som har varit bra respektive dåligt med det gångne året, men just nu finns inte orken till dom tankereflektionerna.

Kan sammanfatta det med att det har varit många avslut, många nya början, många tåraroch mycket skratt. . Vänner som försvunnit och vänner som vunnits.
Den finaste vännerna av alla som har kommit det här året är min J, vet inte vad jag skulle göra utan henne, hon är min klippa, henne kan jag prata med om allt , verkligen allt.
tack för att du finns Honey.

Hoppas ni har haft ett fint gånget år och att det kommande blir om möjligt bättre. 

// LuxuryE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback