Allt löser sig till slut

Känns som att allt börjar lösa sig nu , äntligen.
Den "nya" banken (med ny menar jag den andra banken jag pratat med) är jättepositiva till ett lån, renoveringen går framåt, och ja , ja, faan snart är det öppning , veckorna bara rusar iväg.
Är knappt en månad kvar till planerat öppningsdatum , shit så nervöst, bara hoppas att man hinner med allt.
Och snart blir det Danmark med älskade Rockinhoney, far och R, synd att R och jag är så satans distanserade från varandra när det är folk runt omkring.
Annars hade det kunnat bli riktigt mys att åka iväg sådär. men det blir nog trevligt ändå :D

har shoppat massor på sistone, eller nja, inte massor kanske , men med tanke på min nuvarande ekonomi så är det alldeles för mycket, har blivit 4 par skor, massa smycken , lite smink och så lite annat smått och gott (läs väskor och annat onödigt :P)
Alltid lika kul, att köpa skor för mig är bland en av dom största lyckorna, gud så härligt det är :D

Längtar massor till på fredag med, Rockin jag och F (förhoppningsvis F med ) ska ut och visa folket hur man festar på riktigt, komma där och vara så fab som bara vi kan vara :D underbart :D

ja , så livet fortskrider, för en gångs skull utan att man behöver vara rastlös, uttråkad är man väl ibland ändå, men det finns lltid något att göra iallafall :D

Hoppas allt är bra med er därute. . .

// LuxuryE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback