VIPkväll = jävligt dyrt

Dagen har varit en riktigt bra dag!
har varit i Ohamn med J och köpt golv, sen blev det Vimmerby och köpa papper och band till inbjudningskorten. Inser ni hur dyrt det blev eller ? Freaking 1400 spänn för lite papper och tygband, JAG SKA ALDRIG NÅGONSIN HA EN STOR FEST PRIVAT!


Vet inte vad det är med mig nu för tiden. Mitt humör är INTE som det brukar vara. Visst har väl alltid varit lite småkänslig, men alltså jag brukar inte reagera så starkt som jag gör nu. Minsta lilla grej och jag blir skogstokig. Eller tårögd när någon säger något som inte jag tycker likadant om. Usch tycker inte om utvecklingen av mitt jag. Men jag skyller på ( och hoppas att det beror på det med) att det är trötthet och stress från företaget nu. Så himla mycket som ska hinnas göras.

Plus att mammas sjukdom inte gör saken bättre, det äter upp mig inifrån :S


Men men , ur allt ont kommer något gott säger dom. Bara att hoppas på att det är så nu med då =)

Nej, nu ska jag sätta mig och plugga , skriver upp inom en VÄLDIGT snar framtid och det kan vara bra att kunna litegrann då. Eller vad tror ni?

//LuxuryE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback