Uppföljning , en dag för sent !

Som vanligt har jag svårt att få tiden att räcka till och inlägget som jag lovade skulle kommit igår kommer idag istället.

Iallafall , J , jag och min käre far var på mässan. Pappa behövdes definitivt då varken jag eller J förstår särskilt mycket danska ( även om min förståelse för språket blivit bättre efter den här helgen)
Som jag skrev innan , shit vad mycket fina män det fanns. I Kostym, I streetkläder , you name it och dom var där . Alla tänkbara , och snaggade killar , shiiiit dom var inte fula dom inte,

Har lagt lite beställningar på saker som kommer till oss framåt sommaren, plus att vi har bokat möten med ca 5 leverantörer som kommer att komma upp och träffa mig här i Hultsfred och då ha med sig varor som vi kommer ha till öppning.
Frank Dandy är ett av dom märkena som jag är SÅÅ nöjd med, bara det märket gjorde att resan värd allting.
Så han , killen som jobbar som agent åt Frank Dandy , kommer upp nu i februari och ska visa sina grejer =) Känns så skönt.
Tror butiken kommer bli så ruskigt bra så det är inte sant :D

J hade det bra på mässan med , Goodiebags i massor , stackarn fick tyvärr bära alla sina själv medans jag hade min käre far till att bära alla mina =)

helgen har med andra ord varit helt underbar , på alla sätt och vis . .
Fast väldigt utmattande med , helt slut när man kom hem lördag sent på kvällen . men gotta give a little to get a little.

Sleeping time för mig nu . .

Natti
// LuxuryE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback