Trötthet Badtankar & Väntande

Dagen har gått riktigt bra, riktigt riktigt bra faktiskt om ni frågar mig. Fått ur alla stora jobbiga grejer osm bara varit ivägen i lokalen. Fått upp och märkt relativt mycket kläder. Och fått allt städat för sista gången innan allt står på plats.
Var en härlig syn att se R gå runt med städmaskinen och skura golvet. Älskar att se karlar städa :P

Är så trött så det känns som om jag skulle kunna ramla av datastolen, fast samtidigt vet jag att om jag går och lägger mig så kommer jag vara klarvaken och det kommer vara helt omöjligt att sova.
Då känns ju ett bad mer lockande än sängen just nu, men inte då, för badrummet ligger precis vägg i vägg med mammas o styvfars sovrum. Så det går inte att bada vid den här tiden.
Jag vill ha en EGEN lägenhet, med badkar & dusch. haha lite krävande kanske i en lägenhet eller?!

Tröttheten ställer till med massor av besvär just nu ju, jag och R har inte setts privat på en halv evighet känns det som. Börjar bli riktigt jobbigt faktiskt. Å andra sidan så kanske det bara är bra. För det kanske är lättare att förtränga sina känslor om man inte har sex med varann ! ? Haha, no shit Sherlock typ.
För jag tror knappt att jag vill känns som jag gör för R, speciellt inte med tanke på att jag tror att jag börjar känna lite för M med. Usch vilken jävla soppa jag lever i. Helt hopplöst. Jag är hopplös. Har svårt att bestämma mig.
Fast sån har jag alltid varit. Vill både äta kakan och ha den kvar.
What to do?

Jaja, sitter fortfarande och väntar på att M ska ringa iallafall, han satt på en restaurang med lite polare nu med massa liv o ljud runt omkring, så han skulle ringa senare sa han! HUR SENT ÄR SENARE DÅ? Haha för en kille skulle det kunna innebära VAD SOM HELST!!

Nej, får se om jag orkar vänta, eller om jag trotsar mamma och badar ändå, eller om jag rent av trotsar mig själv och hamnar i sängen istället. Vi får helt enkelt se.

Tills nästa gång

// LuxuryE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback