Plugg , drömmar & förkylning

Leopardpumps CPH fashion fair

Ja, paus i pluggandet och självklart hamnar man framför datorn.
Och svårt att slita sig härifrån när man väl satt sig här dessvärre.
Men måste verkligen ta tag i pluggandet , får verkligen inte bli kuggad :S Inte bra alls!

Samtidigt som all text ur boken snurrar som ett virrvarr i mitt huvud kan jag inte låta bli att drömma lite, och vad är mina drömmer , om inte skor. As usual. Dessa läckerbitar fanns på mässan i Köpenhamn, och gud vad jag ville ha dom " Kom till mama" .

Någon som vill ta min förkylning skulle vara guld värd. usch, allt kommer verkligen samtidigt. Som om tiden inte springer iväg och inte räcker till ändå, utan att vara sjuk. Blir ju knappast bättre heller.

Men men , thats just life I guess.

Nej back to my studies.

// LuxuryE



( För övrigt skulle jag inte ha något alls emot att återigen befinna mig DÄR och inte framför en bok :SLivet är orättvist )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback