Panikattacker och sömnlösa nätter

Ja , natten var en mycket jobbig natt.
Mycket tårar och lite sömn = ingen bra kombination.
Vaknade på soffan av att min underbara mor strök mig över håret och undrade när jag skulle vakna :P
Lilla mamma <3

Tror det har att göra med hur mycket som ska göras , och hur otroligt lite tid det finns.
Jag menar lokalen är inte ens urstädad än, och vi ska öppna om freaking 2 veckor. Idag är det exakt 2 veckor *paniken växer i mig*.

Det i en kombination med att jag har ingen tid över för varken mig själv eller min familj, skulle bara vilja vara hemma ibland och sitta och krama om hela min familj. Så där som jg kunde göra förr, när jag hade tid att sitta ner i längre stunder än 10 minuter.

Och för att göra dåligt värre så har jag fortfarande inte hunnit med att fixa det sista på mitt körkort. En lektion plus uppskrivning och uppkörning. Inte mycket alls med andra ord, men när F*N ska jag hitta den tiden ?

Solen skiner som vanligt , med sin frånvaro :S Hmm längtar verkligen till sommaren nu , vill gå i höga sandaler , sköna kjolar och söta toppar. helst utan att frysa arslet av mig med vilket man gör om man går kläd sån nu.
Och i det lilla samhället jag bor i kan man knappt gå i strumpbyxor och cityshorts nu, jag menar whats your problem? Strumpbyxorna gör ju att allt blir mycket mer påklätt. men eftersom inte ALLA klär sig så, då är det inte accepterat.
Ibland kan man ju trotsa folket men inte altid man orkar med blickarna direkt .

Hmm ja , vad ska man mer skriva ?

Festa ikväll hade ju inte varit helt fel, men nej , vad ska jag göra ? Jobba as fucking usual. jaja det blir nog bra till slut iallafall.

ha kul åt mig ikväll med =)

//Luxurye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback