Nya Tag!

Ja, så är det!
Idag blir det Ohamn med älskade J, köpa lite golv och käka på McDonalds. Kan nog bli en riktigt bra dag!
Om bara min jävla förkylning ville släppa så. Den är inte rolig längre, speciellt inte på morgonen, hostar som bara den. Inte det minsta skönt i halsen.

Väldigt snart är det öppning :S shit tiden går lite för fort, men positivt att vi ligger rätt i tidsplaneringen iallafall.
Planerna inför VIP-kvällen börjar arta sig, börjar se riktigt bra ut faktiskt.
Nu är det bara frågan vad man ska bjuda på att äta till, något lite lättare tilltugg. Någon som har några förslag?

Dricka blir lite rosa champagne :p Vad sägs om det då :P ?
Haha , ja . .

Nej nu ska jag gå och ta på mig mitt ansikte och byta om från myskläder till något lite mer passande =)

Ha en fin dag alla därute..

// LuxuryE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback