Modemässa = MYCKET fina pojkar =)

Har precis nyss kommit hem från Danmark där vi har varit på modemässorna i Köpenhamn.
Åkte ruskigt tidigt i fredags morse och kom nyss hem som sagt. Har varit två hemskt intensiva dagar, men ooo så bra dom har varit.
Riktigt nyttiga, har knutit massvis med kontakter, lagt lite beställningar och bestämt mötestider med leverantörer. Är riktigt nöjd faktiskt. Förutom det faktum att ett av märkena som vi var 99,9% säkra på skulle vara där var såklart inte där. Men inga problem, dom tar vi över telefon istället.

Herrgud, vilka fina pojkar det fanns, eller ja pojkar heter det väl knappast, MÄN kallas det ( vilket jag inte alls har något emot, enligt mig är bästa åldern på män 25-30) , och ni som fått för er att alla män som arbetar med kläder och mode är homosexuella har bara SÅÅÅ fel.
Snaggade, med hår, med kostym, mer dresseddown, ja , you name it och dom var där, och dom var HETA. Som bara den.

Ja, nej vet ni vad. Nu behöver jag min efterlängtade sömn, men det kommer en mer utförlig rapport imorgon.

// LuxuryE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback