den där förbannade ensamheten

Vet inte hur jag ska göra för att reda ut den här röran.
Allt bara blir jobbigt och jag ser verkligen ingen utväg.
Hur kan jag vara så dum att jag blir förälskad i en man som inte är intresserad av ett förhållande?
Som bara är intresserad av att stilla sina behov?!
Och för att göra illa ännu värre så har man nu valt att starta ett företag ihop, alltså seriöst!
HUR JÄVLA SMART F¨R MAN BLI SOM MÄNNISKA?
Hur kunde jag göra så? varför tänkte jag inte längre?
Trodde jag kanske att han helt plötsligt skulle ändra sin uppfattning om det där med förhållande om man bara umgicks lite mer.

Och för att göra värre värst, varför kan jag inte säga något till honom?
Vill ta nästa steg i mitt liv nu. Orkar inte med att vara ensam längre, för ensam , det är jag, på alla sätt och vis känns det som just nu.
Vill verkligen ta nästa steg in i ett förhållande, eller iallafall in i dejtingen igen. 
Men det är ju lite svårt när R står där, när man vet att han kommer alltid att vara en väldigt nära del i livet nu med tanke på företaget.
Skulle behäva antingen ett avslut på det han och jag har, eller att vit ar nästa steg ihop istället.
Men hur ska man kunna göra något av dom alternativen när man inte ens kan prata med varandra om det ?
nej jag vet verkligen inte.
Jävla röra jag har satt mig själv i.

Tycker inte om att sova, för sängen är alltid så jävla tom när jag ska gå o lägga mig

//LuxuryE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback