Till tomten. .

Ok tomten, du vet att jag inte brukar vara så krävande, inte krävande alls faktiskt.
Man skulle kunna säga att mina julönskningar skulle kunna liknas med en farmors/mormors, viktigaste har jag alltid tyckt ( iallafall senaste 2 åren :P) att det är att familjen är med, HELA familjen, vilken börjar bli ganska jävla stor nu.
Men iallafall, i år har mina egna planer gått i stöpet lite. Jag skulle ju köpt mig en laptop, jag hade bokat en till och med, men sen visar det sig att, nej, den kommer inte säljas, WTF. Hur kan dom göra så när jag har bokat den?
Det finfina var också att den var billig, ruskigt billig ( ibland är det rba med kontakter u know) och lets face it, jag har inte råd att köpa en annan laptop just nu, till ord.priser. 
Så tomten, det enda jag önskar mig från just DIG i år, det är just en laptop. 

Resten av listan fixar familjen redan, så det är väl inte så mycket begärt :) 
Tackar på förhand :D 

Kommentarer
Postat av: Tomten

Ja du flicka lilla, det ska väl gå att ordna...
vad är det för någon du vill ha eller går det bra med vilken som??? MVH Tomten

2007-12-12 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback