Klapparna!!

Nu har jag sagt i minst en veckas tid att jag ska sätta migoch slå in julklapparna när jag kommer hem från jobbet.
Jag har köpt allt , lack o fint papper , sigillet är hämtat från far och ja , jag är förberedd helt enkelt , men trots det så har jag så svårt att sätta mig och göra det . .
Måste ju ska rätt sent med, då småsystrarna är väldigt nyfikna av sig :P

Skönt ändå att jag bara har mamma jörgen och nova kvar . .
Mamma är den som känns svårast , vad ska jag ge henne liksom ???
Jörgen vet jag , ska bara hitta nåt som stämmer överens med vad jag tänkt mig  . .
Och nova blir lätt , inte SÅÅÅÅ svårt att köpa nåt till en bebis som är mindre än 1 år . .

Ikväll kanske , om jag hinner , ikväll ska det bäddas om , dammsugas , fixas o styras , för imorgon får jag besök :D

Jösses , jag sa för 2 veckor sen att 2 veckor skulle ta skitlång tid , men dom har bara svischat förbi.
Får väl se om vi förstår varann lite bättre irl :P

Jaja , vi får väl se om det blir några inslagna klappar ikväll eller inte . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback