God Jul!!

Nu är det julafton. .

Så , GOD JUL allihop!!

Har varit tyst i bloggen under helgen , har varit i skåne o hälsat på. Trevligt till tusen :D:D
Festat lite , minglat lite , träffat massa nytt folk , och blivit sjukt bra accepterad av allihop . .
Och tro det eller ej , jag förstod vad folket sa , trots fylla , trots att skånskan var jättegrötig , så förstod jag . .
Till och med jag är imponerad. .

De orden klingar ganska fint i mina öron. .

Men nu är man hemma i Småland igen , skönt det med faktiskt , klev innanför dörren , och den tidigare uteblivna julstämningen bara infann sig på en gång, Lovely.
Nehe , nu ska jag och min snuviga näsa gå och lägga oss , ska upp tidigt imrogon , kyrka och grejs ju , och då måste man vara fixad och fin . . :D

Hoppas ni allafår en underbar jul . .

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Dynge

det var ju för att när man själv är sliten så snackar man grötigt med,,, det var därför du hängde med på vad dom sa xD

2007-12-25 @ 15:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback