Fullt upp :D:D Loving it.

Helgen har varit ruskigt bra, på alla sätt.
Fredagen var jag hemma, satt barnvakt åt mina lovely små. .
Jolin la jag runt halv 8-8 , sen blev det harry potter med dom större barnen, underbart att få en kväll ensam med dom.
Utan stress och tjat från föräldrar, var en lugn kväll, och tro mig, dom vå, i samma rum, en hel kväll, då är lugne jävligt förvånande.

Lördag fick jag hoppa ur sängen ruskigt tidigt, för att vara mig iallfall. In till Vimmerby, hämtade upp Xets mamma och for vidare mot Lkpg, sminkkurs stod på schemat, alltså, det mesta kunde man ju sen innan, älskar smink/färgr och alltid lekt enormt mycket med det. Men det var intressant att se ett proffs göra det.
Blev en vända på Ikanohuset med, där blev det minsann lite shopping.
2 tshirts, hur coola du vill.
1 lång tröja, som jag ska ha som tröjklänning, och ett par chockrosa leggings, båda från barnavdelningen, ibland är det bra att vara relativit både smal o kort :D
Och så lite underkläder med, det är sällan jag shoppar utan att det blir underkläder med, mina lådor är ÖVERFULLA kan jag ju säga.

Söndag var det prduktvisning och sånt. Blev lite glad över den uppskattningen jag fick, så är uppbokad på två jobb till nu. Ett i februari o ett som inte är satt nåt datum på.
Förhoppningsvis ska jag ju ha hunnit flytta innan dess, men det vet man ju aldrig , och det är ju bara att återvända hem för dom grejerna, inga problem :D

Lördag kväll var riktigt kul med, spenderades med älskade Jill, i Västervik hos pojkarna där, lite Xbox, som jill regerade på, pojkarna är dåliga förlorare :D Sen biljard och efter lite fyllekörning till Vimmerby och tillbaka blev det Corner mitt i natten, ingen skit där inte. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback