Det känns bättre nu!!

Det känns bättre idag, mycket bättre faktiskt.
Jag försöker fokusera på alls det bra jag har nu istället för allt negativt.
För egentligen så överväger det positiva det negativa 10 ggr om , minst.

Och ikväll, ikväll ska jag ut, med Jillan, och några av hennes klasskamrater.
Vi ska spela spel, dricka sprit och ha jävligt kul innan det bär av till harrys.
Vilket innebär dans och massa kul.
Dom skulle tydligen ha snökanoner där med, får väl se hur det blir med det.

Och imorgon kommer far och hämtar oss i Vby, sen åker vi iväg.
Jill ska få sin julklapp från mig, så kan inget säga, än.

Men på söndag, när vi är hemma igen , då kan jag berätta.
Och kaaaanske , kanske kommer det upp bilder då med.

En bra helg helt enkelt, med människor som jag tycker om, med människor som får mig tt glömma negativ skit , som får mig att le, det tycker vi om :;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback