Spänning in i det sista!!

Speedway igår, och allt vad det innebär.
Aldrig sett så mycket folk på arenan under en elitserie match, kan ha en anledning med, andra hemmamatchen i rad nu vi slår publikrekord, inte bara för vår arena, utan även för svensk elitspeedway över huvudtaget . 9199 personer, det är bara 3000 mindre än under ett GP här, så det är rätt jävla bra för att vara i lilla målilla.

Synd bara att Västervik tog en 4-2 i sista heatet, vilket gav dom vinsten, vi låg lika med 45-45 i 15e nämligen, hade vi däremot tagit en 4-2 i 16e så hade det blivit ett 17e heat, vilket jag aldrig sett, någonsin :D


Fick en glad överraskning igår med, mycket glad.
Får väl se om han kommer hit idag, you'll never know.
Som vanligt förväntar jag mig inget, hade varit kul bara . .

//E

Kommentarer
Postat av: Dynge

klart att du hoppas på och fötrväntar dej det, annars så hade du ju inte skrivit det... :P

2007-08-15 @ 13:41:09
Postat av: Marlene

Själv har jag följt Masarna sen de kom upp i elitserien. Gillar inte sport annars men speedway går bra. ;) Från början var det ju grabbarna som lockade för min del också. Fast å andra sidan har jag alltid gillat stämningen fansen emellan och lukten av metanol. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback