Same but still different ??

Ju mer jag tänker på det , desto argare blir jag.
I förra inlägget sa jag att smulorna kanske räcker ändå, kanske dom inte gör det ??
Speciellt inte när man tänker efter vad hon sagt.
om i fredags till exempel, när jag sa att jag ville åka till T, och hon såg sååå bevsiken ut, och när hon sedan på lördagen sa att precis som jag känt mig när jag sa det så var det riktigt fult.

Och när jag drog jämförelsen med L där, då sa hon att det var skillnad, för att jag själv har föreslagit att vi ska åka dit. Guess what, anledningen till att jag gjort det är för att jag vetat att du velat åka dit , till honom. Det är ju knappast så att jag är den som trivs bäst där, att det är jag som vill vara med honom.
Men om jag säger att jag vill göra något annan/träffa någon annan, då är det fel? Inte ok?

Jag vet inte.

I lördags hände mycket. Mycket som jag skjutit åt sidan , som jag inte velat tänka på.
Men nu , idag , här kan jag inte låta bli att tänka på det.

En av dom bästa, som även är ett X, kanske har vår kompisrelation blivit lite för bra?
Kanske vore det bäst för oss ( läs mig) att ta liiiite avstånd igen, inte helt distansera mig, men lite.
För kanske är det bäst om vi båda känner att vi kan/får göra som han gjorde i lördags ?
Utan att den andra parten ska flippa?

Fuck, jag vet inte.

Det enda jag vet, är att jag vill härifrån, från Hultsfred, jag vill träffa nytt folk, få lite distans till mina tankar o funderingar!
Nån gång, förhoppningsvis inte så långt bort, ska jag komma iväg . .



Trots alla funderingar, och tankar, så är hon SÅÅÅÅÅ viktig, min själsfrände, min soulmate, det är hon , alltid, alltid  . .

Kommentarer
Postat av: Dynge

:'(
jag vet att jag gorde ett sne steg men det behöver väl inte betyda att vi ska ta avstånd för det...men om du vill det så är det självklart att vi göra det...säg bara till innan så jag inte tror att det beror på nått annat...p.s trodde inte du skulle reagera som du gjorde pga att du är den som har skaffa nya och ständigt leter efter "den"

2007-08-26 @ 03:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback