Per Gessle!!

Jag, J, brors flickvän o en vän till henne åkte till Jkpg igår.
Destination Elmia o Per Gessle.

Lyckades ta oss dit utan att jag körde fel en enda gång, liiiiiite impressed faktiskt :D

Han skulle gåt på scen vid 20.30, men då började dom spela massa musikvidor på en skärm istället, sen kom han på vid 21.10. Inledde med "Juni Juli Augusti".
Underbart, Gessle är en människa som jag INTE skulle tacka nej till direkt.
Grattis fru Gessle!!

Var typ 3 låtar på hela spelningen som jag inte kände igen , några från nyaste och en från mazarin.
Men MASSA bra låtar.

Per Gessle har alltid varit, och kommer alltid vara sommar för mig.
Och med tanke på att sommaren har lyst med sin otroliga frånvaro här i småland så var det verkligen underbart att se gessle igår, för snacka om att sommarkänslorna infann sig.

Att höra hela publiken sjunga med, att han såg glad ut, hans så välkända låtar. ÅÅÅÅÅ jag skulle göra om det när som helst. =)

Kommentarer
Postat av: Dynge

you really do have a thing for old people don't ya :P

2007-08-02 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback