När man kommer till insikt!!

Det är när en 30-40 årig kvinna kommer i i butiken , en kvinna man själv känt sen man var en sisådär 8 . .
Men när hon berättar för mig vad hon hörde mig säga på Harrys i lördags , då blir jag rädd , för mig själv , för mig själv innehållandes sprit. I och för sig log hon när hon sa det , och detta handlar om en väldigt öppen kvinna , en riktigt trevlig glad kvinna . .

Men jag har tydligen sagt

"Nej tack, jag vill ha en riktigt karl"

DET hade jag sagt till en kille när hon var i närheten , det värsta är att enligtmig , som jag minns det var denna kille ganska söt . .
Varför säger jag då så för ?

Och faktiskt minns jag inte att jag sa så, jag kan tänka mig att jag skulle kunna säga något sånt, men jag minns inte att jag gjorde . .

Ska tillägas att denna kille ville köpa mig en orgasm i baren , Jag sa nämligen att dom var goda, och han ville ge mig en !!! Haha what ?!?!?!


Han fick inte ge mig någon orgasm dock :P

Kommentarer
Postat av: Dynge

han var inte så söt...
han såg ut som en tandpetare typ :P

2007-08-26 @ 03:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback