Min helg!!

Den har varit helt ok!!

Fredagen innebar lite flörtande, inte från min sida, jag hmm njöt av att bli flörtad ( kan man säga så) med!
Det innebar också att mitt nummer återigen finns i hans mobil och hans i min, bad choice??
Kanske, antagligen, men WTF, det kändes ok då, och fortfarande, faktiskt.

Lördagen var det GP, som man längtat efter 1 år, känns sjukt att säga det, men GP, det är underbart.
Det är inte bara speedwayen, det är allt, folket, stämningen som byggs upp där nere under hela dagen, dofterna, vädret, humöret, bara allt.
Var fyllechaffis på fredagen , och åkte på att vara det även lördagen.
Däremot blev jag tillfrågad, eller ja, nästan tvingad:p att åka på fest, efter jag kört hem lite fullt folk. Därav delades mitt nummer ut till en till person under helgen, inte ångrat det heller än, vi får väl se.
Blev senare än jag trodde, var tillbaka i Målilla vid typ halv 4, vilket är sent med tanke på att jag varit vaken o uppe HEEEELA dagen.
Blev ett par glas vin, lite bilfärd, en hel del kyssar och en massa mys, och massa komplimanger, vilket aldrig är fel.. Vaknade dagen efter av ännu fler kyssar, massa komplimanger och ännu mer mys.

Var inte hemma förrän 2 på söndagen, duschen var riktigt efterlängtad då kan jag ju säga.

Jag har mått bra i helgen, riktigt bra. Lite små mörka moln, men ändå, bra.



Shit, vet inte vad jag ska säga, skriva, finns massor, men kan inte berätta allt ju, varken vill eller kan, orden stockar sig.







Jag är lite besviken, vem är viktigast? Jag får inte säga att han sagt något, varför? För att han blir sur eller vad? Jag försökte reda upp lite skit, och du blir upprörd för att jag nämner något han sagt? Jag förstår inte???

Kommentarer
Postat av: Dynge

du vet ju hur nyfiken jag är...
vad är det du inte vill berätta??? :P

2007-08-14 @ 06:39:36
Postat av: Marlene

Aha! En till som uppskattar speedway och allt vad det innebär (snygga förare/mekaniker, doften, folket m.m.)! Kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback