Känns underbart! + shopping

J & S var här nyss , å underbart , känns som innan helgen igen , massa skratt.
Massa prat, min tös det :P

Hösten är ju helt klart i luften nu.
Varför kunde vi inte få lite sommar först för??
Jaja, dessvärre är jag lika blek som i februari, men inget att göra något åt.

Kan ju sga att jag vill ut o shoppa nu.
Alla butikerna har fått in höstkollektioenerna nu¨.
För utom vi, why ??
Varför kommer det så sent , har droppat in lite grann , men lååååååångt ifrån allt.

Men vill ut , köpa kläder skor ..

Vill ha stuprör, svarta , SUUUUUPERSLIMMADE , jag vill ha höga klackar , lack , jag vill ha snygga strumpbyxor , lågklackade stövletter  . .
Ååå jag vill bara ut o shoppa , en hel dag ( eller 4 ) på stan , med bästa vännerna , shopping , fika , och ja , allt som hör där till . .
Ingen tråkig köpcenter shopping ( det duger iofs med , men inte lika trevligt) , nej , utan strosa på stan shopping. . .


Vill vill vill , men inga pengar och typ 1000 mil till närmsta stad med sådan shopping står ivägen för mitt behov . .
Suck!!!

Kommentarer
Postat av: Jillan

Massa prat lästes i början,hoppas de inte va för mycke Lucas nu då:P

2007-08-23 @ 16:38:06
Postat av: Dynge

du måste med mej och köpa mn kostym i veckan...om du kan få en ledig eftermiddag...kan inte sånt vets :D vill ju ha med ett smak råd med...

2007-08-26 @ 03:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback