Kan man äta kakan och ha den kvar??

Är det en självisk tanke av mig?
För självklart vill jag att hon ska vara lycklig. .
Men vad jag vill, har jag insett nu, är nog i stort sett omöjligt.

Att hoppas och önska att saker och ting ska bli oförändrat när en kille kommer in i bilden, det var kanske lite väl optimistiskt.
Jag bara saknar tiden innan, samtidigt som jag är så glad när hon är glad.
Jag vet inte vart jag vill komma med det här egentligen.
Mer än att hon betyder så mycket för mig, att även om jag bara får en smula av kakan, så är jag ändå nöjd.

Det tog lite tid att inse, men så är det.






Igår höll jag på att göra något dumt, det sista smset stoppade mig som tur är.
Vad han har att erbjuda, är inte vad jag behöver nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback