guilty beyond all doubts ??

Har jag verkligen gjort så fel, av att missa ett samtal, missa att ringa ett samtal??
För mening, det var det inte, men kanske var det mit undermedvetna som bestämde sig ?
Som bestämde sig för att jag inte ville diskutera *beeeep* hela kvällen?
Som bestämde sig för att ikväll ska jag inte tänka att jag är ensam, och hon har *beeep* och jag mår kasst över att prata om honom 24/7??

Jag vet inte, tycker om min J mest i världen, men ibland orkar jag inte prata om honom.
Innan han kom in i bilden kunde vi prata om ALLT, verkligen allt. Och det gjorde vi, men det mesta har fått hoppa åt sidan o ersatts av 90 % prat om honom.  Prat o dividerande, o oro o ja , allt,om honom.

Men jag har inte brytt mig, för jag tycker om att se henne glad iallafall.
Tycker bara inte om när någon blir sur för att man inte hör av sig en utekväll, för att man missar det.




Hur kan jag vara så dum så jag tror att allt kommer förbli detsamma när en av oss träffar en pojk??
Silly me!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback