Förberedd!!

Jag hade ställt in mig på det,mest för min egen skull, och tur var väl det.
Samtalet som väckte mig i morse konfirmerade nämligen det jag förberett mig på.
Han har nu något jag inte gav honom, om det är önskat eller inte, det är en annan sak.
Nu hoppas jag bara på det bästa för honom, allt det bästa.
Och C, du vet att jag finns här om du behöver mig.


J, jag tänker på dig.
Och erkänn SATC är jävligt bra ibland, att kunna ta fraser därifrån.
För att säga att du är min själsfrände, att vi är varandras soulmates, att killarna bara är en rolig grej vd sidan om, det känns bra.
För om Mr.Right aldrig dyker upp, då har jag ändå redan hittat min soulmate, forever and ever us.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Svar: Jag brukade hänga en hel del i depån, eftersom pappa lärde känna en del av förarna (de flesta kör för andra klubbar nu). Han brukar filma de flesta hemmamatcherna och ge en dvd till några av förarna sen. Han köpte några hojar också som han hade i Aspgrens garage ett par år. Niklas var min favorit då (vet inte hur längesen det var) så givetvis följde jag med ut till garaget ett par gånger. ;)Men då var jag 16-17 och fick inte ens fram ett "hej". Haha! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback