Feberyra!!

Jag behöver sömn, jag har sovit 10 timmar inatt och skulle lätt kunna sova 10 till, anledningen?? Feber :(

Och trots det så måste jag ju givetvis stå här nere o jobba. .
Ingen tycker jag ser sjuk ut, R trodde knappt på mig, jag kanske helt enkelt inte ser sjuk ut när jag har feber.
För min normal temp är 36.6 och igår kväll när jag kom hem från målilla o speedwayen hade jag 38.1.
Tror inte det är lika illa idag, men jag är inte på normaltemp iallafall!! 

Det är synd om mig. . 





Vi vann igår, 61-35 , jag träffade L.D, precis innan vi skulle hem, hade tänkt hålla mig undan, mest pga att jag ville hem så fort som möjligt o landa i sängen, men så kom han fram. Lika fin som alltid, med lika mysig kram som alltid med. Tycke jag skulle följa med upp i baren och ta ett  par öl. Jag skyllde på febern och gick upp till bilen , somnade på 2 röda i bilen med ska tillägas . .

Usch för feber !!:( buhuhuhuh

Kommentarer
Postat av: Dynge

Sov du i bilen???
varför??? =/

2007-08-29 @ 21:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback