Det där med komplex!!

Det är inte det lättaste. .  Verkligen inte!!

Att inte kunna ta emot en komplimang utan att nästan börja ursäkta sig för det man själv tycker är fel. .

För ett tag sen när jag fick en komplimang och började ursäkta mig för det ena och andra sa han :
" Men du, sluta! Det är ingen bil du pratar om, det är en fin tjej"

Han tyckte nämligen alla ursäkter lät som när man ska byta delar på en bil typ.
"Det ska fixas, det där ska bort, osv osv osv"

Måste lära mig att tycka om min kropp, och mig själv, för det är grymt osexigt att börja ursäkta sin egen kropp, och jag vet det. Vet bara inte vad jag ska göra åt det!!

Jag är ju trots allt ingen bil!!:)

Kommentarer
Postat av: Dynge

den dagen som du blir glad i dej själv så kommer det inte spela nån roll för dej hur du ser ut...jag menar kolla bara för 4 år sen gumman...

2007-08-26 @ 03:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback