Det bortglömda kräver en förklaring!!

Haha , missade ju att berätta om numret, två inlägg ner innehåller nämligen rubriken ett nummer.
Jag fick tag på L.D:s nr som försvann från mig samtidigt som min förra telefon for i backen o gick sönder, men nu har jag det igen!

Och C, det handlar ine om ålder, aldrig, han är fin, han har utstrålning, därav är han fin :D



Sov hos R inatt :O
När man äntligen bestämt sig för att man ska glömma honom, att man inte kommer längre, sluta tänka önsketankar. DÅ ber han mig om det jag väntat på så länge. Utgår dock från att det var en engångsgrej. På det sättet blir man inte besviken om man hoppas mer än de blir :D



Men det var mysigt att få somna bredvid honom :)
Det är ju alltid något :D

Kommentarer
Postat av: Dynge

men det kan ju knappast vara en slup att dom flesta,nu för tiden, är gammla :s :/

2007-08-06 @ 13:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback