Botten -sämre - sämst

Sitter inne i vimmerby nu , träning inom en timme , vet inte riktigt när . .brukar ju inte direkt bli tiden man bestämmer ändå.

Känner inte alls för det, humöret är i botten, känner mig verkligen sämre än på många månader, känner mig större än på många månader. Känner mig ensam och ja, jag vet inte , alltmänt för jävlig rent ut sagt.

Hade tänkt träffat älskade J idag, men våra scheman passade inte riktigt ihop om man säger så, synd tycker jag :(

Jaja, ska återgå till C nu, försöka vara lite social , och försöka hålla tårarna inne.

Hoppas ni haft en bättre dag!


//E

Kommentarer
Postat av: Dynge

du behöver inte hålla dom inne framför mej vännen...jag tycker det är trevligt när du kommer på besök ändå :D

2007-08-07 @ 21:24:18
Postat av: Eric

Syster då! Var inte sån! Hör av dig om du behöver nån att prata med, jag ställer alltid upp, det vet du! :(

2007-08-08 @ 08:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback