A week ago , feels like forever ago. .

För ca en vecka sen , ja, då var det jag, o R. R som aldrig skulle kunna erkänna mig.

Nu har helt plötsligt fler kommit in.

En av dessa är killen jag skrivit om innan- killen jag sov hos i lördags.
En annan av dessa har jag med skrivit om,Vi kan kalla honom La, för att inte blanda ihop alla Lna här:d , som fel person som skickade sms, men nu känns dte inte så fel, haha , han är rolig , han är fin , såååååååååå not pojkvänsmaterial, men som J sa , kanske en J&L kontakt ???
Och ytterligare en, som är sååå fel bara, flickvän, har tyckt han var fin, inte längre, hmm ja , men han verkar ju vara rätt på sig.

J kom till mig igår, and she had gifts!! Jag fick finaste kaffemuggen ever, <3 "Världens bästa kompis" , finns ingen finare än min J. Och nappar, haha , den tösen känner mig, nappar är en av mina stora laster:D
Efter 3 turer fram o tillbaka till La, som för övrigt är typ världens mest otekniska människa, så fick vi min cam att fungera i hans dator iallafall.
sen hem till mig, kollade på en underbart bra film, Walk the Line, alltså SHIIIIT vad bra den var.
Efter filmen massa prat med J, saknat våra prat, massa.

Vaknade idag, och efter att J tjatat en heeel del så gick jag upp ur sängen, gjorde mig iordning och sen åkte vi till vimmerby. Så böev lite shopping , 2 bh, ett linne , en jäääääättestor tshirt och en skitfin kjol :D

Blev även en fika på epok, vi trotsade vädret o satte oss ute, precis när vi var färdiga kom regnet, lucky us :D

Så nu sitter jag här hemma, väntar på att La ska sluta jobba så jag kan hämta min cam, han ska åka till Sthlm o jobba i 2 veckor, och jag behöver min cam.
Sen blir det Tuna och möte med The Knutbygang :P Haha, jösses, hur kunde jag bli inlurad i det här. Sick people indeed...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback