Viktig affärskvinna :P

Sitter på jobbet i väntan på att få bära in skylten släcka och sen låsa. Sen blir det Kina med far, P och hans sambo, här ska det minsann förhandlas. Haha känner mig nästan lite affärsmässig när jag säger att jag ska på middagsmöte, typ. :P
Iallafall, känns ganska surt ändå, för jag ÄLSKAR verkligen Kinamat, något av det godaste som finns, men något som är ännu godare, det är årets första grillning, som mamma och familjen har planerat, till IDAG.
Men snäll som hon är så sköt hon upp grillningen till imorgon när hon fick reda på att jag ska käka på Kinan idag !
Mami är bästaste :D

Sen blir det umgänge med älskade J och S, ALLDELES för länge sen, så nu finns det MASSOR att ta igen.
En sak är säker, vi kommer INTE ha tråkigt, och skratt utlovas alltid i vårat sällskap. Finaste flickorna :D

Nej, nu är klockan dags att stänga.

Vad ska ni ha för er i sommarvärmen ??

//LuxuryE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback