Vart tog våren vägen?

Att vakna upp till det här vädret är verkligen INTE kul. Det ska ju vara vår , varmt och ja , VÅR bara. Men nu är det blött på backen och mörkt på himlen :S inte kul. .

Var hos E en sväng igår, fikade lite, snackade massor ochtog en kort promenad. Härligt, synd bara att man hade så bråttom hem. Men var ju tvungen att hinna handla med.
Får bli en till gång snart igen :D

Önskar att oredan inne i mig bara kunde lösa sig självt, utan min inblandning, dessvärre tror jag inte det är så lätt.
Man vet alltid vad man vill, inte vad man säger att man vill, utan vad man vill innerst inne. Varför gör jag inte bara så då? För att jag är feg. och för att kunna göra så att det blir som jag innerst inne vill behövs det en till, som jag dessvärre tror inte är lika intresserad av tanken. Dessvärre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback