Trött, speedway och vår!!!!!

Helgen har varit riktigt tröttsam ,massa arbete , men bra utdelning på arbetet med. . Så det var helt klart värt det!!
Bära fram och tillbaka, utan¨någon direkt sömn tär ganska mycket på kroppen kan jag lova.

Idag blir det förhoppningsvis mindre arbete och mer kul istället.
J,F & jag ska ut och festa. Eller kanske inte F ändå :( men hoppet ärju det sista som överger en säger dom.

Och imorgon blir det speedway, säsongspremiär. ÅÅÅ Äntligen Vår :D
Och inte bara säsongspremiär , även J:s premiär med speedwayen, 99% säker på att hon kommer tycka om det faktiskt :D fast det tar ju ett par matcher innan man egentligen börjar uppskatta det.

Det är ganska lustigt.
Under denrelativt korta tid som J har funnits i mitt liv har hon kommit mig varmare om hjärtat än vad någon annan vän någonsin gjort. Min räddande ängel. Utan henne vet jag inte vad jag skulle ta mig till! <3 älska!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback