Snacka om I-landsproblem

Ja, det är det verkligen.
Fick hem massor med nya kläder till butiken igår. Massa fint och jag blev överlycklig.
Har dock ett litet problem, massa av det nya hänger fortfarande kvar på lagret pga att det helt enkelt inte får plats mer i butiken, jag har plockat ihop och donat, vilket jag egentligen inte tycker om, att hänga ihop färger o så alltså, baraför att få in en del. Men allt får verkligen inte plats.
Och vad ännu värre är. Imorgon kommer det ÄNNU mer kläder, från Saint Tropez denna gång. Också massa fint, som vi beställde redan i Februari, på mässan. Men vart FAAN ska jag få plats med allt. I need some help here please!

J lär ju bli glad nu iallafall , som hon har längtat efter leveransen från Saint Tropez, :D

(och för att spä på I-landsproblemet ytterligare, min garderob klarar inte av mer kläder just nu, dock lär det ju bli ett par plagg ( läs massa) som kommer följa med mig hem. Vilket varken min ekonomi eller garderob klarar av. Men är man kläd/shoppingberoende så är man :P )

// LuxuryE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback