Förlåt mig!!

För att det var SÅÅÅ länge sen jag bloggade , skärpning på det.

Trots det katastrofala vädret i småland igår var det en riktigt härlig dag. För i Västergötland var det strålande sol, så behövde bara stå ut med snön en stund på morgonen. Dock var det inte kul att komma ut ur dörren, lagom trött och frusen, inse att det är nästan 10 cm snö på backen och att jag måste skrapa rutorna!!
Det blev ännu mindre kul när man kommer ner till preem, går in och hämtar nyckeln till hyrbilen, kommer ut och , shit , bara att börja skrapa rutor igen. Usch stelfrusen i nätsan en timme om fingrarna sen. INTE KUL..

Var iallafall i GBG igår, på showroom hos Koola Anna, beställde massa fina kläder, som bör komma till nästa vecka! Nice, Finns EN HEL DEL där som jag vill ha.
Det är verklgen en nackdel med att jobba med kläder, det är så väldigt lite av lönen som finns kvar när man väl får den. Man köper ju så otroligt mycket kläder. Behöver nog snart bygga ut min garderob igen, ty den är snart proppfull. Och fixa mer plats åt skorna, köpte nya skor i helgen och det finns verkligen ingen plats :S

Yey yey , snacka om I-lands problem :P

Vad gjorde ni igår?
Trotsade ni det hemska vädret och varute något<??

Idag skiner solen som bara den och återigen avskyr man att ha ett inomhus jobb :P

Shit vad mycket vädersnack det blev i det här inlägget då . .
Jaja , //LuxuryE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback