Fjärilar i magen. . . VARFÖR???

Jag förstår verkigen inte varför.
Har en riktigt jobbig känsla i magen, känner mig sådär nervös/ nedstämd.
Så där nervös så det känns som en stor klump i magen som pirrar.
Och jag har verkligen ingen aning om varför. Vilket är ganska frustrerande.

Humöret har inte varit på sin riktiga topp på mycket länge, är på någon mellan nivå. Jag klarar mig, jag tar mig framåt och jag klarar fortfarande att vakna på morgnarna utan att få en panikattack.
Men jag känner att ångesten ligger där och trycker på, känner att mina panikattacker närmar sig mer och mer.

Vill inte må så där dåligt igen, vill inte få attackerna som gör att det känns som om man inte kan andas, känns som väggarna kryper närmre och närmre. Man vet inte vart man ska ta vägen och , ja , listan kan fortsätta i all evighet.
Det viktiga i det hela är iallafall att under dom perioderna känns det som om ingenting spelar någon roll, inte livet, ingenting. Var rätt länge sen jag sjönk riktigt så lågt sist. Men jag känner att det är på väg, och jag vill inte.

Vill bara krypa upp i ett hörn och gråta just nu.

Och jag vet inte vad det är som utlöst det denna gången.

Kanske skulle behöva gå till skrynklarna igen? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback