En vecka för sent men ÅÅÅÅ så underbart. .

Efter många omoch men träffade jag J och S i lördags. Mitt s.k möte, sm egentligen bara var lite mat med en potentiell framtida medarbetare och hans sambo, drog ut på tiden , VÄLDIGT mycket. Hade väl räknat med att vara klara runt 4, men det slutade med att det inte var färdigt förrän runt halv 7.
Och smart som jag är drack jag ett par glas vin till maten, som iofs var ruskigt gott, men inte så smart, för hur skulle jag nu kunna tamigdom 4,5 milen rakt ut iskogen hem till J? Hon suckade lite sen bestämdes det att hon o S skulle hämta mig här istället.
Tillbaka ut till J i skogen där hon skulle hämta en väska. Trodde jag iallafall.
Jag och F tog en tur med hennes nya bil, haha INTE lättast att köra rakt och växla samtidigt i den bilden ska tilöägas . . haha , men men.
Kom tillbaka och då hade J dukat upp med fina bakelser och fin dricka, som bestod av rabarbersaft och frusnajordgubbar :D
Hur trevligt som helst faktiskt :D

Åkte in mot stan efter lite fikande, och jävligt nära vägen stod 3 älgar, haha jag var den enda som såg dom dock, så när jag skrek till om älgarna så backade vi tillbaka, J tog kort, sen blev F rädd så vi åkte därifrån :P

Helgen har varit underbar med härliga människor, underbart väder och ja, allmäna trivselkänslor.

Nej back to work.

// LuxuryE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback