Dumma kortterminal . .

Insåg en rätt dum grej alldeles nyss.
Var inne 3 killar i butiken, dom har varit här förr och handlat och har varje gång handlat för rätt mycket pengar.
Dom har alltid varit pratglada och sociala och ja , allmänt trevliga. Visst jag ska INTE sticka under stolen med att dom ser bra ut , två av dom ser t.om ruskigt bra ut.
Idag var dom lite mer än bara pratglada dock. Flörtade massor, frågade om jag bodde här och varför dom inte sett mig innan butiken öppnade. Undrade om jag skulle utsnart osv osv . .

Iallafall slutade det med att dom fick sina kvitton varav den ena av killarna uppmärksammade att det minsann står ett telefonnummer på kvittot. Jag trodde ju självklart att det var det till butiken eftersom vi för länge sedan informerat dom som har hand om kortterminalerna att vi fått fast nummer osv .
Men ICKE, där står mitt mobilnummer,hur FAAN har dethamnat där .
Dumma kortterminal.

Men men , ska bli intressant om någon skriver något sms eller inte.
Tror dock inte det .
Men man vet ju aldrig

/LuxuryE

Kommentarer
Postat av: Dynge

HAHAHA jobbit för dej vännen...eller??? ;)

2007-04-21 @ 15:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback